niedziela, 31 sierpnia 2014

Dobrodziejstwo Youtube

Najwyraźniej prowadzenie bloga nie jest moją mocną stroną, ale zawsze nadchodzi taki moment, gdy chcę podzielić się z ludźmi swoimi przemyśleniami. Może uda mi się zaglądać tu nieco częściej niż raz na kilkanaście miesięcy/lat ;)

Ostatnio Youtube stał się stroną, na której przesiaduję bardzo często. Jak dotąd służył mi głównie do słuchania muzyki i oglądania śmiesznych klipów. Obecnie bardzo dużo osób prowadzi tam kanały tematyczne, związane z bardzo różnorodną tematyką. Kiedyś traktowałam to bardzo po macoszemu, teraz jednak dostrzegam w tym duży potencjał. Można dowiedzieć się na prawdę ciekawych rzeczy. Dzisiejszą niedzielę spędziłam na oglądaniu nowego kanału, który poruszał bardzo interesujące mnie ostatnio tematy, głównie odnoszące się do popkultury. To jest na prawdę wciągające! To świetnie, że ludzie mają taką pasję do tworzenia kanałów, i chcą dzielić się z nami swoją wiedzą :)

Pozwolę sobie zareklamować kilka kanałów, zarówno polskich jak i angielskich, które obserwuję i często oglądam :) Mam nadzieję, że kogoś nimi zainteresuję!

Won't Be Fixed

Kanał prowadzony przez mojego kolegę, traktujący głównie o grach na konsole. Możecie znaleźć tam ciekawe recenzje, zapowiedzi, subiektywne opinie, gameplay'e. Ja ciągle dowiaduję się tam czegoś nowego. 

CinemaSins

Ten kanał pochłonął mnie do reszty! Nie ma filmu idealnego, i ten kanał właśnie w zabawny i ironiczny sposób wytyka błędy, których często nie dostrzegamy oglądając film. Kanał jedynie po angielsku.

AdBuster

Zastanawialiście się kiedyś, czy to, co widzicie w reklamach jest prawdą? Jeśli tak, to ten człowiek sprawdza to na własnej skórze! Bardzo zabawny i pouczający kanał jednocześnie!

Emergency Awesome

Kanał o ogólnie pojętej popkulturze, mówiący o filmach, serialach, anime. Prowadzący na prawdę wie co mówi, i robi to w bardzo interesujący sposób. 

AWEme

Chcieliście kiedyś potrzymać w ręku miecz Clouda czy kaatanę Sephiroth'a z FF VII, lub Młot Thor'a? Na tym kanale współcześni kowale odtwarzają najsłynniejsze bronie znane z gier komputerowych, filmów czy książek! 

Brak komentarzy: