poniedziałek, 16 lipca 2012

Serie książek o Aniołach

Boom na wampiry już był, a właściwie trwa nadal. Gdzie się nie obejrzę w dziale z książkami dla młodzieży, atakują mnie mroczne okładki z zakrwawionymi kłami. 
Ostatnio wpadła mi w ręce książka Becci Fitzpatrick pt. "Szeptem" [org. Hush Hush]. Utonęłam w tej książce, pochłonęłam ją wręcz.  Mam już 2 kolejne tomy,a 4ty pojawi się na jesieni. Niedługo zapewne pojawi się na tym blogu recenzja, ale najpierw muszę skończyć serię.
Dziś wertując stronę empiku natrafiłam na całe mnóstwo serii o tematyce aniołów, najczęściej upadłych. 
Mnie to osobiście cieszy, bo tematyka aniołów zawsze była mi bliska. Niedawno nie miałam co czytać, a teraz mam całe mnóstwo serii do przeczytania:



  • Hush Hush/ Szeptem by  Becci Fitzpatrick
  1. Szeptem/Hush Hush
  2. Crescendo
  3. Cisza/Scilence
  4. Finale





  • Upadli/Fallen by Kate Lauren
  1. Upadli/Fallen
  2. Namiętność/Passion
  3. Udręka/ Torment
  4. Uniesienie/Raptor
  5. Zakochani/Fallen in Love [zbiór opowiadań]




  • Halo by Alexandra Adornetto
  1. Blask/Halo
  2. Hades
  3. Heaven/Niebo





  • Gwiazda Anioła/Angel Star by Jennifer Murgia
  1. Gwiazda Anioła/Angel Star
  2. Lemniscate







Brak komentarzy: